Купуєте через Інтернет, але товар не завжди якісний? Тоді чарджбек саме для Вас!

Поняття та способи використання чарджбеку роз`яснено на сайті Головного територіального управління юстиції у Львівській області. Чарджбек (англ. chargeback) – можливість повернення коштів на карту в разі неправомірних дій продавця чи інших обставин: якщо товар не доставлений, підроблений, не відповідає характеристикам, що були вказані на сайті.

Інструмент чарджбеку можливий лише у разі оплати з картки Visa або MasterCard. Аби скористатися чарджбеком потрібно подати заяву про (на) опротестування транзакцій до банку, у якому Ви маєте відкритий картковий рахунок. Заяву слід сформувати українською та англійською мовами, а перед складанням доцільно уточнити наявність готових шаблонів таких заяв в обслуговуючому банку.

До заяви слід долучити:

- докази (листування з продавцем до виникнення конфлікту, наприклад, скріншоти переписки в соціальних мережах, договір, SMS-листування, перелік не обмежений);

- листування з продавцем після виникнення конфліктної ситуації (докази того, що власник карти намагався вирішити ситуацію із продавцем);

- банківську виписку з Вашої картки.

Коли може бути відмовлено у здійсненні чарджбеку? Якщо оплата здійснена: більш, ніж 540 днів до дня звернення, готівкою або прямим переказом з картки на картку.

Ви можете скористатися чарджбеком також якщо:

- суму списали двічі;

- списана сума є більшою, ніж вартість товару;

- з карти оплачено товар, який Ви не купували;

- банкомат не видав коштів, але списав їх з карти.

В нашій компанії ми працюємо над створенням унікальних підходів для вирішення юридичних бізнес-задач. Ми прислуховуємось до партнерів з метою зрозуміти їх цінності та потреби.

ЗВ’ЯЖІТЬСЯ З НАМИ

Домовляйтесь про зустріч уже сьогодні! Зателефонуйте

Будьте в курсі

Наші Офіси