Законом України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вдосконалення окремих питань державної служби та електронного документообігу".

Кодекс законів про працю доповнено статтею 92 "Письмова форма документа", яка для цілей трудового законодавства визначає поняття "письмової форми документа" як документа, створеного у паперовій або електронній формі (у тому числі в автоматичному режимі). Документ, складений в електронній формі, повинен відповідати вимогам законодавства, зокрема вимогам Законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги".

З аналізу прийнятих змін слідує, що після набрання чинності цим законом трудові договори, накази та інші документи, для яких Кодексом законів про працю передбачена письмова форма, можуть створюватись в електронній формі або письмовій формі за вибором роботодавця. Отже ведення електронного документообігу є правом роботодавця. Поряд з тим, у разі ведення електронного документообігу, слід пам’ятати, що такий документ повинен містити усі передбачені законом реквізити, зокрема і електронний підпис, який потрібен, по-перше, для ідентифікації автора та/або підписувача такого документа, а по-друге, для юридичної сили документа. Особи, які створюють відповідний електронний документ, повинні володіти електронним підписом, що прирівнюється до власноручного підпису відповідно до Закону України "Про електронні довірчі послуги".

Набрання чинності Законом відбудеться з дня, наступного за днем його опублікування.

В нашій компанії ми працюємо над створенням унікальних підходів для вирішення юридичних бізнес-задач. Ми прислуховуємось до партнерів з метою зрозуміти їх цінності та потреби.

ЗВ’ЯЖІТЬСЯ З НАМИ

Домовляйтесь про зустріч уже сьогодні! Зателефонуйте

Будьте в курсі

Наші Офіси